Ingyenes lesz és árat emel a londoni Time Out

Time Out goes free: London edition of listings magazine to drop cover price | Media | The Guardian.

A klasszikus – 1968-ben ellenkulturális lendülettel indított, közel 30 évvel későbbi üzleti fénykorában 110 ezres példányszámot produkáló – londoni Time Out ingyenes kiadványként működik tovább. A jelenleg 55 ezres példányszámot legalább 300 ezerre akarják feltolni, hirdetési áraikat ennek megfelelően megemelik.

Tim Arthur főszerkesztő szerint a lap (ami 37 városban jelenik meg, de a londoni mellett csak kettőt ad ki maga a Time Out, a többi, mint a hányatott sorsú budapesti, franchise) jelenleg nyereséges, de lépni kellett, mert a hirdetők több olvasót akarnak elérni.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s